Gårdagen

Robin har ju bott hos mig nu i veckan, det har gått bra. Vart mysigt och kul att laga mat och så ihop, så de kanske skulle funka att vi bor ihop endå? ;)

Igår var jag hemma på dagen för jag mådde så illa och lite andra otrevligheter, men mådde bra efter kl 12 hela dagen. Och nu är jag i skolan men är lite seg och trött! Igår bakade jag och robin en blåbärspaj och en äppelpaj, det blev gott. Sen kollade vi på idol, så var jag duktig och räknade lite matte innan jag gick och la mig. Sen vaknade vi upp imorse, men ja kunde inte sova så jag gick upp 15 min tidigare. Och tydligen så märkte älskling när jag gick upp, men han trodde ja skulle på toan, men så kom jag inte tillbaka. Så han kom upp 10 min senare och kom in i mitt rum och sa - men varför gick du? utan att säga ngt eller att ge mig en puss. Haha så söt<3

Ikväll ska ja ha några tjejer hem till mig, och imorgon kommer mamma och pappa hem!




Blåbär och äpplen :)



Denna vill jag Hissa! Den är fett god.


Kommentarer
Postat av: lisa

lägg inte ut några bilder från festen bara som jag är med på!!!!

2009-09-19 @ 10:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0