Godmorgon på er alla

Igår var en bra dag, ville mest sluta och åka hem. Men dagen tog slut och jag åkte till Storvreta och handlade mat som vi skulle ha med hem, man kände sig lite vuxen när man gick runt där och tog det man ville ha, dock tycker jag att mat är så dyrt, hehe. Jag gick sedan hem till Robin och kollade på tv, men jag hade så tråkigt så jag ringde till min vän Therese, vi pratade i ca 50 minuter! haha men som hon skrev på sin blogg igår, det var mest jag som snackade (A) men jag är ju bra på att prata haha.. Det var mysigt att prata med henne, älskar henne! 

Sedan fick jag feber, och kände mig som en liten sjuk sak.. Ush! Jag vill inte vara sjuk längre. Vart sjuk i nästan 2 veckor nu, nu hostar jag och en massa också. Men jag kunde inte missa matten idag, så ja ska försöka att vara kvar i skolan. Sen efter skolan ska jag träffa Robin igen, han bor ju hos mig ^^ Känns lite annurlunda, haha. Ikväll ska vi kolla på en film och slappa, mysa. Men jag saknar mamma och pappa lite. Och jag längtar tills på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0