Hallå!

 

Idag gick jag till skolan lite senare, kom till skolan runt halv 12 tiden. Mådde inte helt hundra idag heller, men det var skolfoto idag (tror inte det blev bra) haha.. Gick på sista lektionen sen skulle jag till ungdomsmottagningen, det gick bra! Sen träffade jag Tora ett tag, jag köpte 2 bananer och hon köpte glass, den var fett god! Sedan åkte vi tåget hem så kom hon hem med mig i ca 10min innan hennes syrra kom och hämtade. Sen fick jag för mig att göra pannkaka, vilket ja mest blev irriterad på eftersom det var så svårt idag. Så ringde baby också, det blev jag glad över! Han hade vart i Gävle idag och gjort ''fångarna på fortet'' :)

 

Nu ska jag plugga! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0