H&M

Hejsan, nu är jag hemma efter en heldag i skolan och med badminton!

Är väldigt trött, men jag börjar kl 1 imorgon typ, så de är nice. Idag gick jag i skolan, det gick bra! Sedan åkte jag in till stan med lisse, vi gick in på Cubus. Och såklart kom jag ut med 3par trosor som vanligt.. Jag är beroende av små söta trosor! Och sedans spelade jag badminton, det gick bra! Så nu är jag hemma. Och mitt H&M paket hade kommit!

Men dock var det en liten besvikelse.. Det hade kommit 2 bh:ar ist för ett vitt linne (dock var det vita linnet elins) men hon tog bh:n ist. Men mitt skärp var för liten, så var inte 3 saker med som jag hade beställt. De stod att de kommer i början av oktober :( segt! Nu är det mat så hejsvejs!

 

mitt stora paket

 

Nya jackan

 

Wonderwears

 

Trosorna

 

Trosorna från Cubus

haha, I love boys, and boys love me. Så står de på dem ;)

 

Denna ska jag köpa imorgon, bara en enkel skön munkjacka

 

Passande dragkedja?;)


Kommentarer
Postat av: frida

är bhn från hm ? riktigt söt :)

2009-09-02 @ 21:51:16
Postat av: Anna

SV: ja den är från H&M, vet inte om den finns i butiken, beställde den :p

2009-09-03 @ 09:29:28
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0