Kulturnatten 09

Tjänna!

Hoppas allt är bra med er, med mig är det fortfarande ganska dåligt. Är förkyld nu med, är ganska trött på det nu. Igår åkte jag till Robin vid halv 5, så åkte vi sedan in till stan halv 7. I stan var det fullt med massa folk! Men mest små fjortisar, haha.. Iaf enligt mig och Robin. Vi träffade Emelie och hennes vänner ett tag, sen började det regna. Men det slutade ganska snart, Så försökte jag få Robert in till stan. Men han var lite seg, och han skrev ett sms till mig och sa att han skulle komma in till stan kl 02:05, jag bara Wtf!? klockan var bara nio. Så då bestämde jag och robin oss för att åka hem, men så ringer han och säger att han är i Uppsala om en kvart. Så träffade vi på Bengan och 2 av hans vänner, stod och snackade. Sedan kom Robert och Jokke! Och det visade sig att Roberts klocka gick ganska mycket fel.. För den var halv 3 på natten när min var halv 10 haha.. :D

Vi gick till stadsparken, och där var det mycket polser som vanligt. Det var trevligt, men också kallt och inte så bra när man är förkyld, vi åkte halv 11 bussen hem till Robert och hade mysigt, grr. Sedan somnade vi. Och idag är jag en riktigt liten snorunge :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0