Lite ångest?

Hejsan, haft en bra dag?

 

Det har nog inte jag. Skulle lagt mig tidigt igår, men jag blev skitledsen och grinade i några timmar och somnade senare än vad jag skulle. Så var jag också väldigt arg, förstår mig inte alls på människor som vill förstöra för andra, fyfan säger jag bara. Tur att jag fick tag på Tora så jag kunde grina ut hos någon, tack, tusen tack<3

 

Idag gick jag upp kl 6 som vanligt, ville så gärna hälsa på R idag, men fick inte för mamma, kanske var lika bra. Vill inte bli sjuk igen.. Gick från kl halv 9 till halv 5 idag, världens segaste dag! Efter skolan gick jag på stan och ''tröstshoppade'' på impuls, de är så skönt med den lyckokicken man får när man köper ngt. Men efter får ja alltid lite ångest. Men ja gillar sakerna jag köpte! Snart ska jag plugga engelska glosor och rensa lite ur garderoben! Ha en bra kväll.

 

 

Kläder <3

 

Nya jeans från JC

 

My ass haha.. Inte så bra bild

 

en ny lång mysig kofta, love.

Från Gina

 

The dress, Från H&M

 

Så fin, ska ha den på fredag när min morfar fyller år! Linnéa hade en sån i fredags, älskade den, så införskaffade en själv (A)

 

Och så ska jag prova en ny deo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0