lumpen

 

Fick ett sms idag av robin, att han kommit in i lumpen år 2010. Tog det som en chock, blev förvånad ledsen m.m. Ville vara glad för hans skull, men det gick inte alls bra.. sry. Men det kändes bara jobbigt, och ledsamt, typ som - is this the end? fan tänkte jag, nu kommer allt ändras. Är knäpp och ledsen nu med, och arg? vafan är jag det för.. jo för jag älskar honom så mycket.

Det enda jag kan komma på, varför jag känner som jag gör. Hoppas att det blir som therese säger, att han kommer längta efter mig mera, och att det blir mycket mera uppskattat när vi ses. Hoppas det. Nu måste jag försöka sluta vara ledsen, och vara glad för att han ville detta. Grattis iaf älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0