Söndagar = tråkiga?

 

 

Hejsan, är ganska trött efter en helg med full rulle! Fredags var roligt, och jag hoppas på att göra det igen snart, fast med ett annat tema. Är ni på? ;>

 

 

Igår kom mina föräldrar hem från Italien, så nu är allt i sin ordning igen! Känns skönt, men samtidigt var det roligt att 'leka vuxen' hehe.. Saknar dock att robin inte bor hos mig längre. Men ska träffa honom imorgon! Imorgon ska jag också köpa ett årskort på friskis och svettis, ska börja träna nu igen (efter typ 100 dagar förkylning) den är inte över en men bättre! Jag har tänkt på en sak, söndagar har jag alltid hatat. För de är dagen innan måndag, och det gillar man ju inte? haha, så är oftast alla för trötta för att hitta på ngt, och jag är oftast för trött själv..


Kommentarer
Postat av: jull

jag är på :D

2009-09-22 @ 11:16:46
Postat av: jull

jag är på :D

2009-09-22 @ 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0