Dagens!

Hallå alla sexiga människor! haha..

idag blev det ingen skola, tänkte åka in till den sista lektionen, men när jag hade åkt till stationen och ställt moppen där och satte mig precis på tåget, så fick jag ett sms från lisa att sista lektionen var inställd! haha, så jag åkte äntligen hem till min älskade pojkvän, och det var mys. idag mådde han bättre, känns skönt att han är på bättringsvägen. Så efter jag hade vart hos R åkte jag halv 3 tåget in till stan och skulle träffa Gustaf!

 

När jag klev av tåget visade det sig att han suttit på samma tåg, så vi sågs där. Gick ner på stan och köpte min nya vita kofta, sedan gick vi till Barista och jag köpte en smoothie, gott. Sedan gick vi ned till bryggan och satte oss och pratade lääänge! Och gustaf tog upp en rolig sak som jag glömt. Förut när jag skaffade bdb så hette jag Rapport, och jag hade glömt varför ja hette det. Men idag kom minnet tillbaka! Förut när jag var med Gustaf så började han prata om Maldiverna, och då sa jag (med fjortisstil)

Jag - Alltså, Maldiverna är ett land, som är en ö, den ligger typ nära vattnet.

Gustaf - haha!

Jag - Vadå, det har jag sätt på RAPPORT!!

 

Och nu när man tänker efter så var det jävligt dumt sagt! För maldiverna är inget land, och såklart det ligger nära vattnet, det är ju en ö vafan.. Så därför hette jag Rapport på bdb. Så tack för det roliga minnet Gustaf! :D

Efter stan med Gustaf tog tåget och moppen hem, sedan har jag tagit det lungt och räknat matte. Och imorgon fyller min morfar 75!<3

läppglans som jag fått av min underbara Therese, tog kort på dem för dom är så söta!

 

Mitt snygga skärp

 

Gissa rumpan. vilken är min? haha

 

Mitt häftiga linne

 

 

ja gillar att vara upp och ner!


Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

syns ju tyydligt vilken som är din rumpa ! ;)

2009-09-04 @ 00:19:11
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0