haha





Men jag har mina aningar på vem det kan vara :) Känner inte så många på rosendal, och de jag känner är jag tajt med. Btw så ser jag awesome ut, så det så!

Och för att tillägga, SÅ var Tora min älskling och åt lunch på Lundellska med oss i onsdags, så då är det ju bara rättvist? Herregud.. De är ju folk som äter på eran skola och på våran skola hela tiden som inte går där. Not a big deal? inte som att jag äter mycket heller. Tycker kommentarerna var väldigt löjliga och jag blir så less på era anonyma kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem kan det vara om inte K ;)

2010-04-16 @ 13:17:57
Postat av: bobinush

HAHA ja Anna, jag tror anonym här har rätt när berättade att du kollade bort när K kollade på dig ;)



men serri, HAHA på bilden :D

2010-04-16 @ 14:53:08
Postat av: ebba

gud vad löjliga folk är.. ta inte åt dig för du är skitsnygg! :D

2010-04-16 @ 16:12:18
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/
Postat av: katarina

kan det vara mig ni menar med "k"? Jag läser inte din blogg, fick höra om det här från en kompis bara. Jag skulle aldrig ta mig tiden att skriva "hagga" här. Du får ha dina aningar men det var hursomhelst inte jag!



ps. alla på rosendal har samma ip ;)

2010-04-16 @ 19:09:21
Postat av: Anna

Btw: vem är din kompis som läser min blogg?

2010-04-16 @ 19:39:52
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: liindblaads

heej :) nu e det dax igen !

Veckans blogg är igång min blogg, gå in och anmäl dig eller din polare

MVH liindblaads

2010-04-16 @ 19:59:35
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0