Sol, sol

Sitter i skolan nu och har ett ''mini lan'' med maria, vi sitter och nördar vid varsin dator. Hon ser söt ut när hon sitter där med sina hörlurar i öronen och ser koncentrerad ut ;) haha.. Nu gav hon mig en lite bitchig blick, för de är en tjej som sjunger.. haha ;p

Idag ska ja gå i skolan, som vanligt. Sen ska jag hämta ut mitt nya Id, som är like fult som det andra :( buhu! Sen ska jag träna, och efter det ska jag hämta min klänning som har kommit! Antar att ni får se den ikv :)


haha en gammal bild ja hittade nu, min 17års fest I think! ^^

Kommentarer
Postat av: Hannah

Öj, grymt snyggt hår du har här! Äääälskar hårfärgen!

2010-05-09 @ 08:41:18
Postat av: anna

sv: haha tackar! jag tycker inte så mycket om färgen där, gillar den jag har nu mera ;)

2010-05-09 @ 11:15:57
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0