VIP med Therese <3

Igår åkte jag in till stan runt kl 10 och skulle träffa sötnosen Therese som var lika snygg som vanligt! <3 Vi gick til VIP där det var en lång kö jag sa - åh va jobbigt att stå i kö (hade höga skor på mig) så sa therese, men nej vi behöver inte köa så fick vi gå före alla, haha då kände man sig verkligen som en VIP hehe.. Hon jobbar ju där.

Det var hundra grader där inne och svårt att komma fram till baren, men vi drack några drinkar och så iaf ;> Jag tog det lugnt igår så mår bra idag, skönt hehe ^^ Vi dansade och hade trevligt, alltid kul med dig älsk. Dock var det några tjejer som var helt cp som bråkade och var störda, vissa har problem verkligen, tråkigt att förstöra för andra tycker jag. Idag har jag grymt ont i fötterna kan jag säga haha! Runt kl 3 så åkte vi taxi hem, tack för en toppenkväll!

Therese <3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0