1.

Presentera mig själv:

Hej hej, haha.. Jag heter Anna och jag är 18 år (fyller 19 den 17 december!) jag bor ute på landet på en liten herrgård som ligger utanför Vattholma. Jag är 168 cm lång och väger 51-53 kilo. Jag brukar vara blond men nu är jag brunett, men snart blir det nog ändring på det! Jag bor med min familj som består av pappa Per, mamma Karin och lillasyster Elin. Jag är tilsammans med världens bästa kille som heter Robin, vi är förlovade och har varit ihop i 5 år i februari och förlovade i 4 år i maj!

Jag spenderar mycket av min tid på gymmet, eller i badmintonhallen med min favorittränare Jens och mina brudar Emelie och Rakel, vi kör på! När jag inte tränar så brukar jag vara med mina vänner, eller så brukar jag vara hemma hos Robin och umgås med hans familj, sova där och så. Robin är i lumpen i Stockholm och ska vara det i 7 månader till. Jag pluggar omvårdnad på Lundellska skolan och tar studenten den 1 juni!! TAGGA.

Just nu har jag råttor som husdjur i mina väggar och i mitt rum, som bland annat gnager sönder mina kläder. Annars har jag inga djur alls, för min pappa tål dem inte. Jag reser väldigt mycket och åker till Thailand till Koh lanta den 27 december, vilket ska bli väldigt skönt! Jag är rädd för ormar och jag gillar heller inte spindlar som kryper på en när man ligger och sover.. Jag älskar att gosa och kolla på film och är en väldigt sprallig och översocial person. Jag har också många konstiga smeknamn, så som sexanna m.m. I framtiden vill jag flytta till en liten lägenhet (kanske till göteborg?) och skaffa en katt som ja vill ska heta Bagera!



Det var lite kort om mig :)

Kommentarer
Postat av: therese

Oh jag lärde mig något nytt :D visste inte att du ville ha en katt och att den ska heta Bagera hehe

2010-12-12 @ 19:43:30
Postat av: Anna

sv: hahaha :D Att ja ska ha en katt har ja sagt för länge sen, men ja kom på att den ska heta Bagera idag! :D så de är inte så konstigt att du inte kunde veta det ;)

2010-12-12 @ 20:07:12
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: Maria

du har fan inte 75 c, onödig sak att ljuga om tycker jag.

2010-12-16 @ 10:51:16
Postat av: Anna

Sv: Hej Maria, varför skulle jag ljuga om min bröststorlek? :s jag har 75c, för 70c är för trång runt mig.. Varför skulle jag inte ha det? har du sätt mig naken? Tacksam för svar.

2010-12-16 @ 13:43:20
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag har sett dig naken, jag heter inte maria utan känner dig, ville inte att du skulle veta vem det var.

Du är så fin och snygg överallt, men du har intestora bröst?! 75c e rätt stort, du kan omöjligt ha de om du nu inte stoppar kuddar i, du är fin som du är med dina bröst!

2010-12-17 @ 11:38:49
Postat av: Anna

Sv: jag har inte påstått att jag har stora, inte stora inte små utan lagom. Det som betyder något är att jag vt hur dem är och min kille, det du säger betyder inget. Tacksam omvi lägger ner den här diskussionen, bara otrvligt. Tack

2010-12-18 @ 11:34:41
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-12-18 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0