2.

Min första kärlek.

Ja, nu ska jag försöka göra slut på denna listan. Så ni får stå ut! haha.. Ja tänker nu berätta om min första kärlek, känns lite pinsamt att snacka om sådant. Min första kärlek som jag minns är en kille som heter Tommie, han bodde på mitt sommarställe på västkusten (bästkusten!!) och gör det fortfarande. Vi träffades varje sommar och varje gång ja kom ner så var vi ''ett par'' när jag var där och sen när ja åkte hem så snackade vi inte alls, men varje gång jag kom tillbaka så var det jag och lilla Tommie. Jag älskade att lyssna på Carolas låt *tommie tycker om mig* för ja tyckte ju att det passade såååå bra!

Vi hade väldigt kul tillsammans och jag tyckte han var så söt med sina blonda lockar och jag bara älskade hans skratt! Han var dock väldigt klumpig och han har nog brutit nästan varje ben i kroppen, någon eller några gåner.. Inget skämt! Så man blev alltid rätt men aldrig fövånad om han kom med kryckor eller blåtira m.m. Tommies stora passion (är fortfarande?) att mecka med mopeder, fyrhjulingar och bilar. Det tycker han är kul, att köra fort och busa! Han är ett år yngre än mig om ja inte minns fel. Träffade honom i somras med, men våran romans är över för länge sen, men de är kul att minnas att vi var ett litet par, haha!

Det var min första kärlek :)


Kommentarer
Postat av: Hannah

åååh, vad gulligt :D

2010-12-14 @ 08:23:26
Postat av: Anna

sv: haha ja, kanske lite :P

2010-12-14 @ 10:30:49
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0