Bowling och resturang

Igår firade jag och Robin våran 4års dag. Vi gick och bowlade och fan att jag förlorade igen! :( men jag har vunnit en gång iaf haha, men det roligaste är att under 3 gånger när jag har spelat och första gången jag ska skjuta klotet så börjar jag med en strike och det gjorde jag denna gången med! :D kul ju. Efter bowlingen gick vi till tsatsiki och åt en god middag, fett gott var det. Så åt vi en varsin efterrätt också, det var mysigt att gå ut och äta ihop. Igentligen skulle vi ha gått ut och tagit en drink men vi var så mätta och lite trötta så vi åkte hem, så fick robin åka första gången när jag körde bilen hem, ,men han verkade inte vara nervös :p


Robin när han bowlar ;>








Glass :p



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej allt bra?:)

åh de är riktigt kul att bowla ju:)

2010-04-28 @ 14:37:41
URL: http://lindismalmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0