Avslappnande saker

En sak som jag gillar att göra när jag har tid över är att pyssla med mina naglar, måla i olika färger, sätta på klistersaker och fransk manikyr. Det gjorde jag ikväll. Det är många som tror att jag har lösnaglar, får den frågan ganska ofta men nej det har jag inte och bara haft en gång. Mina naglar är väldigt starka och går sällan av :p


såhär ser mina naglar ut när jag inte har ngt på den, de är lite gula vet inte varför hehe


Nu har jag gjort fransk manikyr på dem, det brukar jag oftast ha :) om jag inte har mina långa naglar känns de inte som jag X)

Nu ska jag packa ner saker för imorgon och sedan sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Använder du baslack under? Annars kan naglarna väldigt lätt bli missfärgade och gula utan det.

2010-01-20 @ 22:59:25
Postat av: anna

Sv: ja det brukar jag oftast använda, bara ibland jag inte orkar :>

2010-01-21 @ 09:34:11
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0