Gårdagen

Igår var en seg dag på dagen men sen blev det bara bättre och bättre, vaknade hemma hos Robin 1 timme tidigare än jag hade behövt.. Vaknade av att jag var lite putt på Robin så hade jag tänkt att skippa svenskan för jag verkligen inte orkade så tänkte ta lite sovmorgon men tror ni att jag kunde sova? nej såklart inte! Så jag åkte in till skolan i rätt tid endå. Var typ irriterad på allt och alla, haha så förlåt för det. Sedan gick jag på stan och köpte biobiljetter till mig och Robin för vi skulle se Snabba Cash på kvällen.

Träffade iaf mamma på stan innan min badmintonträning och så hämtade jag min nya lilla älsklingsmobil (A) Som jag just nu sitter och leker med hehe. Sedan åkte jag och spelade badminton det gick bra! Sedan skyndade jag mig som bara den och som tur var fick jag åka med jens (min snälla tränare) till fyrishov så jag precis hann med bussen! Och nu till filmen, den var super!! Men jobbig film, sorglig och tung att se, men den var lika bra som alla påstår att den är. SE DEN! Efter det så gick jag och Robin och åt buffé på Dragon Palace, det var gott! Men jag orkade bara 1 tallrik XD haha.. Sen åkte vi tåget hem, han åkte till sig och jag till mig. Tack för en mysig kväll Robin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0