Harry Potter hela helgen

Jag och Robin fick en ide när vi var i Teneriffe, han har aldrig sätt någon harry potterfilm. Det är ju skam, tycker jag då hehe.. Så i helgen har vi haft Harry Potter maraton typ. Bara kollat på de filmerna, nu har vi kollat på 5st filmer men den sista hade jag inte så den får ja se någon annan gång med honon. Nu har han åkt hem och jag sitter i mitt rum själv och nördar mig och pratar med monie. Snart ska jag börja plugga lite som ja har i läxa tills imorgon, underbara läxor skolan och allt annat.. Alltid när jag är själv börjar jag tänka på massa konstiga saker, oftast negativa saker som jag tycker är jobbigt. Men hörs mera sen :*


Kommentarer
Postat av: Tora

Du kan få låna den av mig :)

2010-01-18 @ 10:01:55
URL: http://torakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0