Mitt nyår 2009

Hejhopp. Tänkte berätta hur mitt nyår var nudå, när jag har liiite tid kvar innan jag ska åka iväg till Robin igen. Dagen började med att städa hemma hos mig, packa ned allt jag skulle ha med mig och åka till robin. När jag kom dit började jag fixa mig fin för The big night. Vi tog bussen in till stan vid halv 7 tiden och sedan träffade vi Andreas och Tora på 5ans buss till Stenhagen där vi skulle på nyårsmiddag hos Ebba. Det var trevligt folk och god mat! Men fan så kallt det var att vara ute och gå till bussen, jag hade bara på mig nylonstrumpyxor haha.. Smart tjej, nah? inte den kvällen iaf. Men vill man vara fin får man lida pin.

Vi var på middagen ganska länge de var god mat och mycket trevligt. Sedan runt halv 11 åkte jag och Robin in till stan och gick till Kalas. Vi satt och lyssnade på musik och köpte en varsin drink. Kl 12 så pussades vi och kramades vi och gud vad mysigt det var! Första gången som jag fick göra det <3 Sen efter 12slaget kom det massa folk och vi dansade, that was fun! Så tog vi halv 2 tåget hem och mös ett tag innan vi somnade. Resultatet av mitt nyår var awesome. Att vara med den man älskar är bäst, då spelar de ingen roll vad man gör.




Jag nästan helt färdig


Glad anna


Yeah haha


Massa kort på mig som vanligt


klänningen på


Älskling och Jag!

Mera bilder har jag tyvärr inte, men nu måste jag kila. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0