My day

Min dag har vart sämst rent ut sagt. Det enda som var bra var att jag träffade Therese och pratade, tack för du lyssnar. Annars var min dag jobbig och deppig precis som den är nu. Vill bara sova i några veckor och gå i ide så ja slipper allt just nu.. Hatar att känna mig som en ledsen liten tjej, som är ''beroende'' av någon för hur jag ska må, det är inte bra. Vet inte hur jag ska klara det, när jag tänker fram i tiden. Ska nog gå ner till pappa och sätta mig i hans knä som när jag var liten, då kändes allt bättre synd att det inte hjälper lika mycket längre..

Dagens kläder, och lite nytt i garderoben.


Såhär såg jag ut idag


En ny tunika från H&M



trosor, köper alltid det.. måste sluta haha


Nu ska jag försöka plugga, men de är inte så lätt när man inte kan tänka på det man ska plugga på och bara tänker på annat. är SÅ omotiverad till att plugga eller gå till skolan i huvud taget!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pluggar du för ngt? :)

2010-01-30 @ 21:28:16
Postat av: Anna

Sv: jag pluggar omvårdnad :)

2010-01-30 @ 22:09:17
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0