Stockholm med klassen

Idag åkte min klass till Stockholm och skulle se Cosmonova deep sea och lite annat kul! Vi skulle ta bussen dit vilket jag kände från första början var sämre än att åka tåg.. Så jag mådde superilla hela vägen dit och resten av dagen, kändes som att jag skulle spy! Fyfan.. Vet inte om det berodde på bussresan eller nått annat. Robin var ju magsjuk igår och är hemma idag med så jag tänkte på det att jag kanske blivit smittad. Men nu mår jag helt okej. Vi åkte iaf dit och gick runt och busade, svarade på massa frågor, åt matsäck och kollade på cosmonova. Det var roligt tycker jag! Fin film med massa fiskar och andra konstiga djur.

Det roligast var det mörka rummet som vi sprang ut och in i hela tiden! Det var kul när jag och lisa, julia och alla andra i klassen stod och kollade på varandra i tv.n utanför mörka rummet. De som var där inne dansade, haha! Jag filmade julia. Det är ju helt mörkt där inne och man ser ingenting men de är kameror där inne så vi ser va de andra gör på insidan.

Julia i mörka rummet

haha julia igen :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0