sova

Nu sitter jag i min säng och har tråkigt, har ägnat några timmar åt att kolla på sex and the city (älska) sen har jag målat naglarna, också en sak som jag tycker är kul att göra när man inte har något alls för sig. Igår natt hade jag så svårt att sova, för att jag inte sov med Robin (sover alltid bäst med honom) så därför sov jag dåligt, drömde mardrömmar och massa.
Men runt kl 3 så vaknade jag av ett oljud, som lät väldigt läskigt! Det var katter, vet inte hur många som hade en catfight utanför mitt fönster! Dom gjorde ett jävla liv, lät som att dom åt upp och rev ihjäl varandra :o så jag fick stoppa öronproppar i öronen för att kunna somna om och för att ja inte ville höra på deras gräl :p Så ja var ganska trött imorse. Nu ska jag snart sova igen, fast ska nog läsa New moon ett tag först, och jag gillar verkligen inte när natten kommer, då tänker jag för mycket på allt, blir typ rädd? Aja, jag är väl lite konstig. Godnatt iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0