I'm so happy that your gone

Kan inte sluta lyssna på Salem al fakir, är helt fast just nu! Sitter i skolan just nu och väntar på att min matte ska börja, och en sak som jag hatar är när folk sitter och gapar och skriker i skolan! Blir så irriterad.. Sånt borde vara förbjudet iaf på morgonen, fyfan. Idag slutar jag kl halv 5, känns väldigt seg för jag är helt slut idag och har jätteont i ryggen! Sen ska jag åka hem till Robin ett tag efter skolan hade jag tänkt.



En sak som också gör att allt känns jobbigare är att det fortfarande SNÖAR!? vafan, lägg ner nu, vill ha våååååår!
</3


Stay ups <3

Kommentarer
Postat av: Deas

Stay ups är så jäkla snyggt;)



Slå till dem som ropar(a)

2010-03-23 @ 23:03:59
Postat av: Anna

haha aa visst är det :) jo ja skulle precis skrika åt dem eller henne.. att hålla käften! Så kom de en lärare och sa åt henne.. så ägd :>

2010-03-24 @ 08:24:46
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0