@ Itg

Jadu, min dag har varit lite annurlunda. Det började med engelska sedan slutade jag och åkte till stan köpte en glamorös lunch (donken..) och så tog jag tåget hem till Robin och tänkte sova och plugga.

Men när jag skrev till Robin att jag var hemma hos honom så ville han att jag skulle göra honom sällskap i hans skola. Så jag valde att göra honom lite glad och åkte hit, jag har vart med på en bioligilektion (tror jag?) där de hade redovisning om farliga ämnen, typ som Radon m.m. Nu sitter jag och kollar på deras idrottslektion och de spelar fotboll och skriker om vem som har rätt :p lite kul faktiskt. Sen ska jag åka hem till Robin ett tag och mysa. Imorgon blir en jobbig och lång dag med massa redovisningar! ush och fy och blä.

Btw, en fråga. Vad vill ni att jag ska blogga om? helt ärligt. Skulle vara kul om ni svarade så jag vet vad mina läsare gillar.
Kram :>

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer mode :D och tankar om förhållanden då du har haft ett seriöst förhållande i 4 år! :D

2010-03-29 @ 15:20:33
Postat av: Anna

Sv: Okej Mode, ja har inte så mkt koll på Mode, förutom det jag gillar själv ;) Jo, ja skulle ju kunna snacka om förhållanden, vad exakt vill du veta? :)

2010-03-29 @ 15:22:39
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du borde updatera oftare!!

2010-03-29 @ 21:27:18
Postat av: Anonym

SEXSEXSEX, du verkar vara en sexuell person, hahah, så gogogo!

2010-03-29 @ 22:46:47
Postat av: Anna

Sv: haha ja jag kallas för Sexanna hos de flesta av mina vänner, så det har du fattar rätt :> Anledningen till att ja inte uppdaterar så ofta är nog för att jag inte vet va ja ska skriva om? :p haha

2010-03-30 @ 16:41:57
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du behöver inte "veta" så mycket om mode för att skriva om det. Skriv om ditt eget "mode" liksom, folk gillar orginalitet ;)

2010-03-31 @ 10:28:48
URL: http://everydaysanna.blogg.se/
Postat av: Anna

sv; okej, tack för tipset Sanna ;)

2010-03-31 @ 11:12:58
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0