Robert 18 år!

Igår hade jag bjudit hit lite folk för att fira min vän Robert som fyller 18 idag! Så grattis igen. Det var kul folk, och vi dansade och hade det awesome!  Det var superkul när alla sjöng för Robert, skulle ju ha filmat såklart men det var ingenting jag tänkte på för stunden :p Alla verkade ha kul och jag är nöjd över kvällen, så tack alla fina som kom! :D


Simon!


Louise och Tora :>


Linnea och jag :>


Simon och Guurk :>


Haha, Robert med choklad bodypaint i ansiktet :D


Hahah, jag hade snott roberts brillor ;)


tjejer <3


Jag och tim :>


Robert och jag :)


Lika? ;)


haha ^^


Tårta, som gick åt fort! :p


dansa med totti!


Simon och Tora :>


haha :D


Tim!


Guurk!



haha :>


Jull, Tora och tim!


Dansa i ring :p


Nu orkar ja inte lägga upp flera bilder ^^

Kommentarer
Postat av: 19920320

Hur många bilder blev de totalt?

2010-03-21 @ 19:32:20
Postat av: Anna

typ 190 kanske, :p dårå?

2010-03-22 @ 10:10:43
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0