De produkter jag använde

Några som ville vete hur jag gjorde, så kan ju iaf lägga upp det smink jag använde när jag sminkade mig. Har inte tid med en videoblogg nu hehe ^^
Jag börjar alltid att täcka över finnar, eller mörka ringar om man har det. Använder Max factor, den är super!
Sen använder jag foundation från Mary kay i hela ansiktet
Sen tar jag ett ganska så ljust puder under ögonen och näsan, Det är från Maybelline
Sen brunpuder i hela ansiktet och en bit ner på halsen, jag kör på H&Ms billiga, ja tappar dem allitd så orkar inte lägga ner mkt pengar på det
Sen har jag ett löst puder från Lancome, som jag tog under ögonen i ett ganska tjockt lager för ögonskuggan ramlar ner under ögonen så i slutet är det bara att borsta bort det.
Sen målade jag ögonbrynen
Använde den vita över hela ögonlocket
Sen använde jag de tre ögonskuggor som är inringade och målade ganska starkt med den mörkaste på hela ögonloben, sen tog jag en större borste och borstade upp mot ögonbrynet
Använde också den mittersta rosa nyansen, med lite glitter i
Sen tog jag dipliner och gjorde ett smalt sträck precis över ögonfransarna
Vit eyeliner på insidan av ögat och lite ut i kanterna på ögat, den är från Make up store
Och slutligen denna mascaran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0