Det fina vädret fortsätter!

Varje morgon när man vaknar av solen som tittar in genom fönstret känns underbart! Man blir så glad när solen lyser, vill bara ut och dricka ngt gott och sitta i solen och läsa twilight. Vilket jag gjorde mycket igår! Nu sitter jag i skolan och väntar på att min första lektion ska börja, det är historia.

Efter skolan idag ska jag ner på stan och köpa ett bar leggings (mina gick hål på nyss..) Strumpbyxor är ett så ovärt plagg, kostar mycket och går sönder efter en gång.. Iaf efter ja har köpt det så ska jag gymma med Robin, måste ju jobba till beach 2010! Hahah eller ;) nej ja sysslar inte med sånt.


min favoritdrink, mojito :*


Och dagens outfit, har också på mig en ny jeansjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0