Gårdagens studentskiva

Igårkväll skulle jag och Robin på studentskiva, det var i stadsteatern i Uppsala. För det första måste jag säga att lokalen inte var rätt för en studentskiva, inget riktigt dansgolv. Sen fick vi vänta i ca 1,5 timme innan de som hade själva studentskivan kom ut, vilket var segt! Det var väl helt okej, det som var kul var att det var tema Mask, så jag hade ju på mig min mask som jag hade gjort! Vi drog hem med 23:19 tåget haha, skönt att sova (A)




Robins mask, hahahah :D


Robins komis mask var också kul :p

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser ut som du är tagen direkt ur Gossip Girl ;D

2010-05-06 @ 13:36:09
URL: http://everydaysanna.blogg.se/
Postat av: läsare

Gu vad fin klänning vart har du köpt den? :)

2010-05-08 @ 22:42:57
Postat av: anna

sv: Tack, glad jag blir :D jag köpte den för 2 år sedan på gina tricot hehe ^^ Så tror inte att den finns kvar tyvärr :(

2010-05-08 @ 23:07:11
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: gymmy

:) det där var en kort klänning hörru:P

2010-05-10 @ 19:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0