Nationella i Engelska B -_-

Är det jag håller på med just nu, nu har jag en paus och sen är det sista delen kvar där man lyssnar och skriver, det är den värsta delen enligt mig! Men iaf, igår var en bra dag! Gymmade med älskling och sedan gick vi och åt lite chinamat, sen var det bio som gällde! Alice i underlandet var super :D Mycket bättre än vad jag trodde, en film som jag tycker att alla borde se! Sen efter filmen åkte vi hem så sov jag där. Nu är jag så grymt trött! Gud alltså, vill bara hem och sova, älskar att sova <3 Men nu måste jag pysa!


Biogodis och jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: TORA YÄÄÄ

HAHAHHA! Jag troddde att det var det där du åt på NP. Jag ba shiiiit ofta hon trycker i sig sådär mycket på en timme. hahahahha

2010-05-07 @ 15:55:49
URL: http://torakarolina.blogg.se/
Postat av: anna

sv: HAHAHH XD gud nej!

2010-05-07 @ 22:00:49
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0