Svaren kommer nu

Frågestunden!

Postav av: Hemlig beundrare:
Hej jag är din hemliga beundrare, jag undrar när du ska sluta vara negativ? :p
Nä men hej jag tycker du är söt och undrar om du tycker om äpplen?

28 April, 13:47

Svar: Jadu, jag vet inte rikgtigt, har en lite dålig period just nu! Haha, eh äpplen är väl ok men banan är favoriten! ;)

Postat av: Anonym
Tycker att du verkar vara nere jämt. Skaffa en kille som gillar dig mer istället! Vet många som är sugna.. Så frågan blir: Varför gör du inte slut?


28 April, 14:19
Svar: Jag är absolut inte nere jämt! Men det är inte som att jag brukar skriva ''Åh vad glad jag är'' utan jag brukar skriva när jag är ledsen och så för att typ, Få ut mina känslor! Jasså, vilka är det som är sugna? Och dedär att jag ska skaffa någon som gillar mig, haha.. Alltså Robin älskar mig, och gillar mig mest av allt, och allt jag skriver om är inte om Robin.

Jag gör inte slut för att jag älskar honom, och vill vara med honom.

Postat av: Anonym
Hur gör man för att få så fina bröst som du? Tränar du dom?

28 April, 14:21


Svar: Haha! Det var en lite kul fråga, Jag tränar inte mina bröst men jag tränar  ganska mycket, men inte just för att få mina bröst ''fina''. Det är dem naturligt!


Postat av Tora:
MÅSTE komma på en bra fråga nu.. Hmm.. Något jag inte vet om Anna.. Något jag inte vet om Anna.. BH-storlek? Nej just det fick precis veta.. Hmm.. tänka tänka

Frågor:
1. När ska vi skaffa en TorAnna dag?
2. Ska du inte ha porrfest igen snart?
3. Kan du ge lite mer tips på din blogg för att få ett förhållande att vara lika länge som ditt har varat?
4. Du är ju förlovad. Har det hindrat dig någon gång från att göra som du verkligen vill?
5. Är jag bäst?

PUSS
28 April, 14:24
Svar: 1, Jag vet inte, har du några förslag?;)

2, Hmm, kanske ska ha ngt annat Tema denna gången? Men ska ha det snart, med grillning och så! Måste bara bli liite varmare

2, Mitt förhållande har varat i 4 år och 3 månader (I think?) Ja det kan jag göra, absolut!

3, Ja, jag har varit förlovad med Robin i 3 år den 11 maj! Nej det har det inte, det är ju bara en ring, om man kan förklara det så? fast det har mycket betydelse.  Skulle inte göra något om jag inte var förlovad heller, de är samma hinder som att vara tsm tycker jag!

4, Haha du är lätt bäst Totti!


Postat av: LeFfe
Är ryktet sant om att du ska spendera nån vecka i lexand i sommar?

MVH

28 April, 14:45

Svar: Jag tror det ja! Skulle vara awesome :D

Postat av rebecka:
Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

28 April, 14:55

Svar: Har aldrig läst den förrens nu, den verkar helt okej!

Postat av lisa:
hur träffades du och robin? var det kärlek vid första ögonkastet?

vad pluggar du för linje nu? vad ska du plugga till hösten?

har du alltid varit smal? har du några komplex över din kropp?

28 April, 15:14

Svar: Jag och Robin träffades på Ärentunaskolan i Storvreta genom min kompis som var ihop med honom för tillfället. Jag vet inte om man kan säga att det var kärlek vid första ögonkastet! Men jag kände på mig att han var något speciellt ;)

Jag pluggar Omvårdnadsprogrammet, och i höst ska jag fortsätta att läsa det, bra linje tycker jag!
Lite om min kropp då. Ja, jag har alltid varit smal! När jag var liten var jag nästan för smal. men inte nu längre! Jag äter mycket och tränar och mår toppen! Jag har lite komplex över min kropp ja, det är isf mina bröst som jag tycker är för små!


Postat av: Kalla mig apa:
Hur många har du haft sex med?

28 April, 15:01

Svar: Vad tror ni? tror ni att jag har haft sex med många så kan jag säga att ni har så fel! Jag har bara haft sex med Robin. Alltså bara 1 person, det är jag glad och stolt över! ;)


Postat av: sandra:
kan du inte beskriva lite vad du gör om sommrarna, har för mig att jag läst om att du har ett landställe?
Och min andra fråga är, om du har det blir det inte lite ensam, typ har du några sommarkompisar eller haft när du var yngre? :) kul o höra bara :)
ha det bra
29 April, 23:35
Svar: Jag brukar för det första åka till Frankrike med familjen varje sommar, vilket jag gör nu igen. Åker också till Polen i sommar som det ser ut nu! Ja exakt, jag har ett sommarställe på västkusten. Nejdå, jag har massa vänner där nere i min ålder, så det är bara kul! Ha det bra du med!

Postat av: Anonym
Hur sminkar du dig på morgonnen?
vad vill du göra efter du har gått ut skolan?
Hoppas du hade en bra valborg!
01 Maj, 11:14

Svar: Jag har lite fonudation, Kajal, vit kajal, mascara och rouge! Jag vill börja plugga, dock vet jag inte vad. Och så vill jag jobba lite hade jag tänkt.

Postat av Anonym:
Vem är din förebild?
Vilket gymnasium går du på?
Har du några syskon?
Ska du och din kille gifta er?
02 Maj, 17:26

Svar: Jag tror inte att jag har någon förebild, isf är det min mamma och pappa! Jag går på Lundellska skolan, jag har en lillasyster som är 15 år. Jag vet inte om vi ska gifta oss, det kan jag inte veta nu! Men som det ser ut nu så vill jag absolut det, men inte än på ett tag! Tycker man ska ha bott ihop och levt med varandra innan man gifter sig så man vet att det funkar. Så vi får väl hoppas :D

Postat av Lisa:
Vad är otrohet för dig och skulle du kunna förlåta ifall din kille var otrogen mot dig?

Är du rädd att dina föräldrar ska skilja sig?
03 Maj, 11:05

Svar: Otrohet för mig är det dummaste man kan göra mot någon annan, Jag tror inte att jag skulle förlåta honom, skulle inte klara av det. Nej jag är inte rädd för att de ska skilja sig, de trivs ihop och har kul! Så det är inget jag tänker på!



Så, Nu har jag svarat på några frågor :>

Kommentarer
Postat av: anonym :)

Med tanke på hur smal du är så borde du ju verkligen inte ha komplex över att du har "små" bröst. De är ju stora till din kropp! Det är så man måste se det, inte jämföra mot någon som väger kanske 10-15 kg mer och är rundare över hela kroppen.

2010-05-03 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0