Awesome!

Nu är jag GLAD och all stress har typ släppt. Jag har varit ansvarig för detta med studentskivan, och ALLT runt omkring den. Så nu är allt klart, Studentbanden ligger hemma hos mig, studentskivan är fixad (tror temat är spikat också!) och nyss ringde jag och fixade studentflaket! As nice :D Så nu är det fixat också. Nu är jag glad. Nu gäller det bara att plugga inför mitt prov imorgon, och sedan ska jag umgås med Tora hela kvällen! :)


Nu är det bara en sak som måste ske, Att Robin kommer på min student. Annars kommer jag grina sönder!



Btw, köpte såklart inte dom där skorna, det var pappas (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skyll inte på pappa, vi vet nog att det är du som har köpt skorna ;)

2010-11-25 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0