Häftig dag!

Idag på morgonen gick jag till Akademiska sjukhuset för min klass skulle kolla på en operation! Vi satt ovanför operationssalen och kollade ner, det var någon som skulle operera ryggen och fixa till ryggraden. Det var läskigt när de skar upp hela ryggen och bankade, spikade och drog i köttet, fetted och huden. Det var så sjukt äckligt när dom hammrade ner saker och skruvar i ryggraden :o vilken upplevelse! Fick dock inte ta kort, så kan inte visa er :( Sen efter det gick jag på stan med sötnosen Jull, vi fikade, shoppade present till Tora, och jag köpte lite annat också :) Bra dag!


Såhär satt man iaf, och operatinen är nedanför.

Fika :D

Provade ett par skor, hehe

Men de blev dom här istället.. Lite smartare nu när de blir snö. Hiss va?


Sen nya svarta underkläder, älskar underkläder <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje g¨år du på? :)

2010-11-23 @ 19:48:01
Postat av: Anna

Sv: Omvårdnad :)

2010-11-23 @ 19:59:37
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: therese

Shit vad jag ska dricka sån där choklad nästa gång jag fikar på wayne's!

2010-11-24 @ 02:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0