Överasskningsfesten

I onsdags hade jag busat till det lite (en sak som kanske är typiskt mig? haha) Therese fyllde 20 år då, och jag hade bestämt att hon skulle komma hem till mig på en liten middag med familjen, slappa framför tvn och kolla på Ph! Visst låter det mysigt?

Men i själva verket hade jag redan för en vecka sedan innan hon fyllde år kontaktat hennes närmaste vänner och sagt till dom att vi skulle ha en överasskningsmiddag och sedan utgång hemma hos mig! Alla var på som tur var. Så dom kom till mig en timme innan Therese, jag hade lagat mat hela dagen, helt slut! Dukat inne i matsalen och gjort fint för min vän. Sedan kl halv 7 hämtade jag Therese vid tåget, så sa jag till henne att vi skulle in till min mormor och morfar ett tag, när hon håller på att klä av sig springer tjejerna fram och sjunger ja må hon leva! Therese blev helt till sig och skrattade och grät, jag blev helt varm i hela kroppen av att hon blev så glad! Vad gör man inte för en sån underbar vän, Hoppas du fick den bästa födelsedagen du haft, du vet att jag älskar dig!




Bästa vän <3


Min fina tårta :D


Hon fick ett T till sitt Thomas Sabo armband som hon fick av oss i sommras

Och en reseväska av oss, underkläder av Samantha, En annan rolig sak av Alexandra, Läppstift av Maja :)

Kommentarer
Postat av: therese

Skicka bilderna till mig :D

2010-11-09 @ 19:33:32
Postat av: Anna

Sv; I Will ;)

2010-11-10 @ 10:38:18
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0