Baby <3

Imorse gick jag upp kl 6 och åkte in till stan (även fast jag hade sovmorgon till halv 11) iaf så gick jag till centralbadet och simmade innan skolan, sedan träffade jag Tora och Julls och åt en god frukost, mycket mysigt tjejer <3

Sen ringde robin mig och lät glad och snackade med mig, trevligt tyckte jag. Sedan när jag sätter mig på bussen och så får jag ett sms av Maria att hon sett Robin på stationen, och jag trodde henne inte för Robin ska ju vara i lumpen? :o Så ringde jag robin men han sa att han inte alls var i Uppsala, så jag trodde honom :p Sen när min lektion var slut och jag skulle gå ut så började julia och tjejerna flina, och jag undrade vad dom flinade åt, så stod min baby där! :D Blev sååå glad, vi åkte hem till mig och han ska sova hos mig inatt, långhelg. Jag älskar dig Robin, vi alltid


Kommentarer
Postat av: therese

Vill bli blond och brunögd av den där bilden heheh.

2010-10-29 @ 15:25:09
Postat av: anna

Sv. Haha :) jag vet, sjukt snyggt är det!:o

2010-10-30 @ 16:36:13
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0