BusAnna

Nu i veckan när Robin var borta gjorde jag och Robins mamma om hans rum, målade och fixade! Shit va mycket saker han hade och vad stökigt det var förut alltså. Skönt att få bort allt klotter från väggen och alla gamla namn, bara fult nu ju.. Palla ha sånt på väggen :) Nu är det iaf snyggt med vitmålat och han blev supernöjd :D Det är så roligt att överasska folk tycker jag.



FÖRE






EFTER:








Hiss va!?







Vilken skillnad ellerhur, från detta


Till


Jag gillart! En ny tavla på mig också, med brunt hår :) De är den ja har som header.

Kommentarer
Postat av: Monie

Skitbra! Fast va ju lite nice street stil innan ;)

2010-10-23 @ 20:54:41
Postat av: Anna

Sv: japp :) Men detta ser lite mera ''vuxet'' ut? xD

2010-10-24 @ 00:06:27
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0