Helg i Stockholm

Har inte bloggat på ett tag, men jag har inte haft tid :o Kan berätta vad jag har gjort, i fredags efter skolan åkte jag, min familj, mormor och morfar, och mina kusiners familj in till Stockholm. Vi bodde på ett hotell som låg precis vid stationen, där skulle vi sova och sedan skulle vi in till min mormor och morfars rum och dricka champagne och umgås :) Anledningen var att min mormor och min pappa fyllde år i fredags, så grattis på er, älskar er! <3

Vi åt på en superhäfifg och väldigt speciell resturand som hette Grill tror jag, det var supergod mat! Sedan skulle jag gått ut med robin, men det blev inte rikigt som det skulle.. Vi gick iaf tillbaka till hotellet runt kl 12, och jag och elin satt och chillade, sedan runt 2 så gick jag ner för att släppa in Robin som skulle sova i mitt rum. Sedan i lördags åkte R hem, så jag och Elin bestämde oss för att gå och shoppa, hittade dock INGENTING i klädväg, vad fan händer? Gillar inte att shoppa i Stockholm, mycket lättare att hitta fina saker på internet :p Sen runt kl 3 så var alla på Cirkus och skulle kolla på musikalen We will rock you! Den var så J*kla bra!!! Helt galet bra, dom sjöng super, och dansade bra och den var rolig, alltså ni måste se den :p sedan åkte vi hem och jag deckade hemma hos Robin vid kl 10, helt slut efter alla helgens aktiviteter :) Nu är jag hemma och ska slappa, imorgon ska jag träffa Tora, kommer bli kul!



Haloween!


<3

Min mat,

pappas mat, skulle aldrig orkat :o

Lunch :>

cirkus


Det var alla bilder, blev ingen bild på mig.. Jag var iaf skitsnygg, tyckte jag dårå. Robin också (A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom ni inte in?

2010-11-01 @ 17:26:22
Postat av: Anna

Sv: vi gick inte ens till krogen.. För det blev massa strul och så innan, så vi kom aldrig iväg.

2010-11-01 @ 21:36:15
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0