Good day

Dagen började segt, ledsen och arg Anna typ. Men den blev bara bättre och bättre! Efter skolan åkte jag in till stan, för jag hade bestämt mig för att jag skulle klippa mig (BEHÖVS!) så när jag skulle gå in och klippa mig står det en person jag känner igen där, ute i regnet. Gissa vem det var? Jo det var Gustaf! Fina Gustaf, som jag inte haft en ensam stund med på ca 1 år?

Jag blev såklart superglad, och han funderade också på om han skulle klippa sig, men istället gick vi och tog en spontanfika på storken, vi pratade och jag käkade största bullen.. Ont i magen :p Efter vi fikat gick vi på stan lite och köpte hårfärg till honom, han skulle antagligen färga håret ikväll, de blir nog nice! Iaf tack för en mysig pratstund! Hoppas jag springer på dig på stan mera i fortsättningen ;)

Efter det så träffade jag Evelina och hennes vän en snabbis, på jakt efter en svart långklänning. Hoppas du hittade en fin sötnos. Efter de ringde Totti som jag sedan träffade så åkte vi hem till mig, åt mat, snackade skit, lyssnade på musik och kollade på gamla klipp på oss från förut, Shit va vi är knäppa totti! Det gillas, sen kollade vi på biggest loser sverige, haha, roligt program tycker jag :p Nu har hon åkte hem. Nu väntar jag på att Robin ska ringa mig någon gång.. Puss!


Var tvungen att sno denna bilden från Tora, tycker dom var sååå fina!
puss på dig gull

Kommentarer
Postat av: Tora

Det var kul! :)

2010-09-15 @ 12:43:47
Postat av: Anna

ja det var det :D

2010-09-15 @ 19:42:33
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0