lalalal

Varit en duktig flicka och räknat matte i ungefär 2 timmar idag, ska snart åka hem och umgås med min familj, kommer att bli trevligt. Vet inte vad jag ska hitta på senare ikv, kanske utgång eller hemmakväll, vet inte vad jag är mest sugen på. Skulle gått ut igår och var supertaggad på det men sen blev det trassel så det blev inget vilket var väldigt synd :(

Har värsta träningsvärken också från min badmintonträning igår, var första gången jag tränade sen innan studenten typ, omg vad jobbigt det var! Så nu har man så ont i rumpan och i låren.. Imorgon är det träning igen det blir nog roligt det med! Nej nu ska jag packa ihop mina saker och sen åka hem. Kanske hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0