Alla <3 dag

Idag är det alla <3 dag, som alla nog vet om! Själv tycker jag att alla <3 dag är lite överskattat, typ för att folk ska köpa saker m.m. Men kan dock erkänna att jag tycker det är lite mysigt också! Idag är första alla <3 dag som jag inte är med Robin, men det känns helt ok! Har precis tagit en dusch, har på mig en rödrutig skjorta och röda läppar idag iaf, hehe..

Sen fastnade jag framför Ronja Rövardotter, alltså jag säger bara det, de gamla filmerna är så mycket bättre! Tycker den va lika bra nu som när jag var liten (A) Nu ska jag plugga lite sen åka in till stan för att ha en lektion, sen hem igen i guess!


Kommentarer
Postat av: therese

<3 dig

2011-02-14 @ 18:42:20
URL: http://sheismysin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0