Vemdalen 2011

I måndags åkte jag och Robin härjedalingen till Vemdalen, det var en mysig ditresa hehe, längtat efter honom så! Vi kom fram på kvällen till stugan där vi skulle bo med resten av min familj. Det var Robins andra gång att åka skidor i hela livet, han har bara provat en dag innan i gymnasiet. Han var superduktig på att åka skidor, över mina förväntningar! :D Mitt lilla skidproffs, haha. Vi åkte skidor på dagarna, hade mysig afterski med bastu och bara göttade oss, så nu blir det hårdträning igen! På torsdagen kom våra vänner från Örebro på besök också, det var mycket trevligt att träffa dom igen, vi spelade spel på kvällarna, lagade god mat och åkte skidor ihop! Min vän Lisa var också där med sin familj, så träffade henne lite också, alltid lika trevligt!

Det var en toppenvecka som jag sent kommer att glömma, Att få ha sin familj, sin kille och vänner där, det är dunder kan jag säga!




























Annanaspaj för den som undrar, låter konstigt. MEN är sjukt gott!
Så nu har ni fått se bilder, kanske lägger upp någon video imorgon eller så!

Nu blir det Wallander och sen mera plugg, imorgon blir det skola igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0