HEJ!

Hej bloggen, hur har ni det i Sverige?? Jag har det toppeeeeen!! Det ar nu 27 grader och klockan ar snart 10 pa kvallen och jag sitter i bikini, det kan man inte annat an gilla. Vi solar hela dagarna, ater gott och dricker goda drinkar. Idag har vi snorklat och igar red vi pa elefanter, how cool is that liksom!? :> Jag saknar dock alla hemma, och det skulle saklart varit kul att vara hemma med mina underbara vanner igar pa nyar, och Robin, mitt fina hjarta. <3

Imorgon ska vi bara slappa pa stranden men i overmorgon blir det en tripp till Phi phi island. Nu ska ja ga och snacka med R i telefonen, sen ska jag glo pa en film och sova. Nu vet alla att jag mar bra och vad jag gor, kanske slanger in ett till inlagg nagon annan dag.

Varma kramar fran Koh lanta!! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du hade det super nere Thailand! Är riktigt avis vill med ner och träffa min syster! Men förhoppningsvis åker jag ner snart igen:) Du får ha det skit fint :D<3

2011-01-04 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0