Läsarfråga

 

Ja, tänkte svara på det då! Själv gillar jag skrapan mycket, tycker det är en bra skola. Kanske inte "snyggaste" skolan till utseendet, men det är inte som som är det viktiga. Det finns lite olika linjer att välja, själv går jag omvårdnad och tycker det varit en bra linje, och absolut inte en slapp linje som vissa tror att det är! Skrapan är väl som vilken skola som helst, vissa lärare är bra, vissa dåliga. Dock tycker jag att det är en trevlig känsla, bland alla elever, det gillas! En sak som också är superkul är ju Katte-Skrapan tävlingen, och att man får springa ut vid slottet på studenten ;)

 

De är födelarna, sen har vi några nackdelar. Det ena är att matsalen inte ligger i skolan, utan att de tar ca 10 min att gå dit (vilket suger när de är kallt på vintern) sen att det inte är så supergod mat, men det har blivit mycket bättre efter vissa klagomål!

 

Så lite kort om skrapan, något mera? :p


Kommentarer
Postat av: Läsare

Tack så mycket, de va väldigt bra inlägg :)

Ska gå på öppet hus igen så får vi se hur de blir ^^

2011-01-30 @ 17:40:46
Postat av: Anna

sv: Så lite så! :D

2011-01-30 @ 21:22:13
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0