Evelina

Kan ju börja med att säga att gårdagens utgång var awesome! Så glad att jag följde med ut, tack för det Mary! Först drog vi till framfickan där vi fick sällskap med Carl Fredrik och Calle, satt och drack några drinkar och pratade, mycket trevligt :) sen kom Marys syster och hennes vänner och sällskapade oss, blev någon drink till sen vid ungefär halv 1 bestämde vi oss för att gå och shaka ass på Bj, det var fett kul att dansa! Tog taxi hem runt 02:50 och somnade hemma hos R sedan.

Idag var jag lite bakis och halvseg, men sen hörde Evelina av sig och frågade om vi skulle ses och jag bangade såklart inte på det trevlig förslaget, så vi bestämde att hon skulle komma och kika på min lägenhet och måla och snacka lite. Inte träffat henne på nästan ett halvår tror jag, så det var efterlängtat! :D Tack för det sötnos.



Bild på oss från förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0