Gillade kommentaren

Fick en kommentar av en snäll läsare, skrattade när jag läste den :P Så svar på denna kommentar är att jag älskar att baka, och älskar att träna badminton och tycker det är helt Ok kul att gymma! Jag skulle aldrig gå på någon diet, tycker det är helt fel, det man ska göra om man vill gå ner i vikt är att äta lagom mycket, skippa snabbmat och gå till gymmet, kroppen mår inte bra av dieter oftast, så man borde göra det den naturliga vägen och kanske den jobbiga eftersom det kan vara skönt att slippa gymmet :p

Nu har jag inte tränat på ett tag, var väl en vecka sen, men ja, så det är väl lite både och, sen är jag naturligt smal och går nästan aldrig upp i vikt! :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Hej :) Tack för den roliga kommentaren, svarade i ett inlägg ist! :)

2011-06-14 @ 21:16:03
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0