hahahahaha..

det är kult detdär med Fragbite (ni vet en riktig nördsida?) för där tycker några att jag ser ut som en man, alltså en transa, det har jag aldrig hört förut! Sen är det någon som gjort om en bild på mig där ja har skägg, muskler och en kuk, fint gjort.

Jag tycker detta är ett typiskt tecken på att de som gör detta inte har något liv, utan känner att de har så mycket fritid så de gör om mig till en man, är inte det patetiskt? Kanske tycker dem det känns skönt att trycka ner andra, vad vet jag. Sorgligt, sitta på Fragbite och spela wow 24/7 och se ner på andra, haha kolla på dig själv liksom.


fast bilden va iofs ganska kul.


Ser ja ut som en man här tycker ni?
måste säga att ja ser ganska musklig ut iaf.



Update: Robin la upp på fb, haha ;)




gilla!


Kommentarer
Postat av: E

Det där är en kille du dissat eller en tjej som är avundsjuk. Fy fan vad barnsligt, det där låter som något som skulle kunna ske i grundskolan, INTE bland folk över 18! Visst nu känner inte jag dig och vet inte om du är värsta elaka bitchen, och jag hade nog blivit fett ledsen om det hänt mig - men glöm inte att den som gjort den där bilden själv mår fett dåligt! Inte för att det rättfärdigar något sådant, men lägger man ner tid på att göra om en bild och inte bara tänka en tanke i sitt huvud, så ska det ju rätt mycket till...

2011-06-28 @ 09:42:39
Postat av: Anna

Sv: hej och tack för den kommentaren :) Jaa, tycker det var väldigt barnsligt gjort. Men jag tror att det är en kille som skrivit det, och ja har aldrig dumpat/dissar någon kille eftersom jag haft kille i 5 år nu :p och om de är en tjej är de ju som du säger, avundsjuka. Haha, Gud nej, jag är verkligen ingen bitch, är en väldigt trevlig och mysig tjej att umgås med, men det är som sagt svårt för dig att veta :) blev inte direkt ledsen, tyckte mest att det var patetiskt ;) så tack E

2011-06-28 @ 10:35:13
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0