Militärbal 2011

Som ni alla vet går Robin i lumpen, och han muckar nu på fredag!! Helt otroligt att vi stått ut i snart 11 månader, sick! Iaf så bjöd han mig på militärbal i Nynäshamn i Stockholm igår. Åkte in till Stockholm med 13:09 tåget och när vi kom fram till stationen stod de en klump med människor och en skult där det stog buss till balen eller ngt liknande. Vi åkte buss i ca 50 min och sen kom vi fram till ett stort hotell som var superfint, det låg med utsikt över vattnet.

Vi duschade och gjorde oss fina, började förfesta i hotellrummen och sen var det en fördrink och mingel. Det var så kul att träffa många av Robins vänner i lumpen eftersom man har hört så mycket om dem! Den galna plotonen säger jag bara, fett sköna människor! :)

Det blev tre rätters middag och fina och roliga tal, sång m.m. efter det så var det vals.. Jag och Robin var inte sådär jättebra på det, men det var å andra sidan inte de andra heller, men kul var det! Mysigt. Efter det bytte jag från min fina långklänning till en annan snygg klänning, det blev mera dricka och dans till ungeför kl 2. Sen efterfest i vårat hotellrum, just the two of us. Det var en underbar kväll som jag gärna skulle uppleva igen, synd att det gick så fort. Tack för en awesome bal,

och tack Robin, du är bäst <3































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0