Utång med Mary

I onsdags blev det utgång. Först träffade jag min Totti på tåget, vi gick till skeppet och sen efter ett tag kom hennes klasskompisar :) Sen kom Mary och vi gick till stadsparken och snackade och drack äckligt vin, haha.. Sen kom Tora till oss med hennes vänner så satt vi där och lyssnade på musik och pratade. Vi gick till bj vid halv 12 och då var det inte så mycket folk. Jag och Mary bestämde oss för att shotta tequila, så jävla äckligt! Sen efter ett tag så tog vi en till, sen efter det var det gaaanska suddigt för mig alltså! Dansade gjorde vi hela tiden när vi var där, det var en grym kväll :) Sen bestämde vi oss för att dra hem, Mary skulle sova hos mig i min lägenhet, första natten jag sover där så vi tog den "oskulden" om man kan säga så? Vi tog cykeltaxicarl från bj till mosken, det var supermysigt! :D

Igår när jag vaknade mådde jag så dåligt.. haha, det ska vi inte ens tala om. Blir inte tequila på ett bra tag













Tack för den kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0