Friday, I'm in love

Igår var verkligen en toppendag! Först till praktiken, sedan träning sen åkte jag in till stan för att käka middag med mina underbara vänner Louise och Linnea, vi åt gott, pratade och hade mysigt, saknat er! Let's do it again sometime? Sen skulle dem hem och fixa sig för en vild kväll på Bj! Jag åkte då hem till Jullanpullan där hittade jag och Toralora och Ebbaslebba, dem drack lite, fixade sig för en vlild kväll på Bj också, snygga var dom allt! :o Jag skulle följt med men var så himla trött, så jag åkte hem och sov. Tack för en superskön kväll brudar :)


Tora lekte makeupartist ;)

Ebba och jag gick loss på sprutgrädden, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0