Praktik

Igår började jag min praktik på akademiska, jag är på plastikavdelningen. Det har varit bra hittils och alla är snälla och roliga, så jag trivs! Måste gå upp kl 5 nästan varje morgon nu i 5 veckor, så jag är trött idag, som tur är har jag några kvällar också så jag kan sova lite! Nu sitter jag i sängen och kollar på tv och är helt slut, kommer inte blogga mycket på ett tag tror jag, men ska försöka.

Imorgon blir det praktik sen träning, på torsdag jobbar ja kväll, på fredag vet jag inte alls vad jag ska göra.. Trodde jag skulle umgås med Robin, men han ska tydligen ut och supa i stockholm, suck.. Ville ju vara med honom, men nehepp. Jag kanske också ska gå ut och festa då, får se vad jag ska hitta på! Nu ska ja fortsätta kolla tv, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0