Bästa utgången

I torsdags efter fika med bästis i solen, och efter solariet med Emilia så åkte jag hem till Rakel. Vi fixade oss i typ 2 timmar, haha. Drack och dansade i hennes rum, jävlar vad kul vi hade alltså! Filmade massa också, men det är lite barnförbjudet så det kan inte visas på bloggen, tyvärr. Vi hade den vildaste cykelturen till bj, den videon kanske jag kan lägga upp ^^ Vi träffade hur mycket folk som helst som man kände på bj, dansade i flera timmar! Galen utgång, det var så roligt, tack för den kvällen Rakel! ;D Sen cyklade vi hem igen och kom i säng vid halv 4.



Min fina :*














Fixat mitt hår fint :)






En av mina badmintontränare :>













Sådärja, hela min kväll i bilder! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0